Spier- en gewrichtsklachten Hoogeveen

Een van de meest voorkomende lichamelijke klachten is spier- en gewrichtspijn. Erg vervelend, maar er kan iets aan gedaan worden. Door een fijne massage kunnen de spieren en aanhechtingen van de gewrichten weer ontspannen, wat de pijnklachten vermindert.

Contact opnemen

Hoe kan massage jou helpen?

Veel klachten aan het bewegingsapparaat komen voort uit stress. Met behulp van een therapeutische massage komen verschillende hormonen vrij in het lichaam, die je een goed gevoel geven. Je voelt je minder gestrest en dit uit zich ook in de klachten.

Ook kunnen andere vormen van massage, zoals cupping, triggerpoint massage of zelfs medical taping ervoor zorgen dat klachten aan spieren en gewrichten afnemen. Het gewricht zelf kan uiteraard niet gemasseerd worden, maar de omliggende spieren en weefsels zijn wel uitstekend geschikt voor massage en kunnen zo ervoor zorgen dat pijnklachten zullen afnemen.

homeafbeelding1

Bij een triggerpoint massage zullen de pijnlijke knopen in de spieren, die zorgen voor de klachten, aangepakt worden. Ook cupping (massage door middel van vacuüm gezogen bekertjes) pakt deze triggerpoints aan. Daarnaast kan een pijnlijk gewricht of spiergroep aangepakt worden met medical taping, waarbij een speciaal soort tape strategisch op de pijnlijke spiergroep wordt geplaatst. Er zijn daarnaast nog meer opties voor de verlichting van spier- en gewrichtspijn in mijn massagepraktijk. Bekijk deze op de pagina Behandelmethoden

Wil je een afspraak maken of meer informatie of advies over spier- en gewrichtsklachten? Neem dan contact op via het contactformulier of bel mij op telefoonnummer 06-21526050. Het is uiteraard ook mogelijk om het online reserveringssysteem te gebruiken. Hiervoor kun je op de knop Reserveren klikken op mijn website.